2/3 to go.

Har tre intensiva dagar denna veckan.
Igår så var det praktik i 7h och sedan satt jag barnvakt till klockan 6. Var på språng   i 12h. Kanske inte låter så mycket för världen men när en är så trött som jag är så var det jobbigt. Var helt död när jag kom hem.

Idag så ringde klockan 06.00 och nu har jag varit och tränat och ätit frukost.
Sen blir det praktik i 7h, hem och käka och personal möte på jobbet till kl 20.00

Torsdag är sista dagen på praktiken, kommer sakna 2åringarna SÅ mycket. Efter praktiken så ska jag sitta barnvakt igen fram till ca 22. Men nu är 1/3 av dessa intensiva dagar gjorda. Och jag känner endorfinerna efter träningen kicka in nu !

På fedag så ska jag äntligen till doktorn för att testa pollenallergin och se varför jag är så trött. Tippar på järnbrist. Nu ska jag ta mig en dusch och sen gör vi denna tisdag !

I kväll måste jag skriva ner ett recept på träning till mig själv, återkommer med detta.

Kommentera

