Don’t look just bounce on the fence

Jag vill skriva igen. Jag vill blåsa liv i den här bloggen och läsa era kommentarer. Finns ni kvar där ute ? Följer någon fortfarande på bloglovin ? Ett tag så var ni ju fan i mig 200 pers som kikade in här varje dag och 2012 hade jag 20 000 träffar på bloggen. Det är banne mig inte illa.

Jag vet liksom inte riktigt hur jag ska närma mig detta medium dock.
Det blir nog som vanligt här dock, psykisk ohälsa och god hälsa, tankar och åsikter. Men det jag hoppas att hitta är den där livsglädjen som en gång fanns. Det där nyfikna, förbannade och glada.
Jag vill kunna beskriva mig själv som kåt, förbannad och nyfiken. Den är ju den jag vill vara. Det är då jag tycker som bäst om mig själv.

Ska vi säga att detta får bli resan dit, att hitta mig själv igen eller hitta mitt nya, vad jag nu än är ?

Vill ni följa med ?

En reaktion på ”Don’t look just bounce on the fence

Kommentera

