cuz I need to knoOoWwW

DSC_0466Blir ju lite nyfiken på vem det är som kikar in på världens bästa blogg dagarna i ända ?
Kan inte ni lämna en kommentar med Var ni bor, hur gamla ni är och vad er favoritmat eller godis är. Och om ni har blogg så klart ! Namn är frivilligt, lämna gärna något kreativt. Igår på jobbet så var det några kunder som ville att jag skulle märka deras drickor som Santa Calus, Tom Cruise och Mitt Romney.

Ni vill väl inte att jag ska leva i ovisshet ?  va ? va ? VAAA ??

4 reaktioner på ”cuz I need to knoOoWwW

  1. Jag e 20 år och bor i Tyresö, som ligger typ 30 min från Stockholm med buss, en sträcka som jag åkt mååååånga gånger i mitt liv! Min favoritmat är typ all mat! Finns inte mycket som jag skulle tacka nej till ha ha, men min absoluta favoritmat i nuläget måste vara en rätt som kallas ”Afrikanare”. Det är kyckling med currysås och ris och sen massa *exotiska* tillbehör: banan, russin, jordnötter, kokos, såna där inlagda mandarinklyftor, syltlök m.m Så jävla gott!!! Jag älskar konstig mat 🙂

  2. INGEN som kommenterat? Fyfan vilka ärslen.
    Du vet iofs redan vad jag heter och vart jag bor. Min favoritmat är kötttttttttttttt kött kött KÖTT, med sallad och avocado till. Och äpplen är mitt favoritgodis. Känner mig djävligt okreativ just nu, men ah, du är fittsnygg. När får jag se bild på dina muskler? Puss

  3. Men vaaaa, jag kommenterade ju!!! Vad hände med det :((( Skulle precis gå in här och skriva samma sak som första meningen i kommentaren ovan! Då svarar jag snabbt nu istället för min fina kommentar som försvann, Bor i Tyresö utanför Stockholm, favoritmat är ”afrikanare” orkar inte förklara igen vad det var och favoritgodis är typ lakrits i alla former.

  4. Hello, detta är eventuellt lite sent, men jag kom hit från Hanapees blogg och är sjukt pepp på att läsa mer om dig!
    Jag bor i Uppsala, har precis flyttat tillbaka hit från USA. Bor hos päronen (OBS OBS OBS! Tills jag har råd att flytta… :)) Favoritmat: VegeTragiskt (som min kompis pappa alltid sade, lol pappaskämt) mest pga bra för miljön plus en UTMANING i livet! Favoritgodis: lakrits, Reese´s cups (Oh those Amurricans…)
    Fun Fact: Har kort mörkt hår nu, men är [egentligen] blond och har långt hår… alltså tills jag rakade av mig håret för ett år sedan. Sjukt hur man kan tycka att man ser ut på ett visst sätt men andra är van vid ett annat.
    Anyhow, bloggar om kvinnfölk och kvinnors ledarskap och stöttar unga kvinnor på wipitblog.wordpress.com
    POZ

Kommentera

