Ja jävlar i min lilla låda, livet tar då oväntade vändningar.

När jag kollar på bilderna i föregående inlägg så känner jag bara att:
GUD så mycket mer TILLFREDSSTÄLLD jag är med mig själv, livet och de människor jag valt att ha i mitt liv idag än för ett år sedan. Och vilket fantastiskt, spännande,omtumlande, lärorikt och roligt år det har varit.

Och så inser jag att jag spenderat fyra månader i Europa vara av, tre i Sverige och resten i Nord och Centralamerika.

DesktopÄLSKAR LIVEEET !!!! (trots att det ger mig en massa ångest)
(och livet är fan fantastiskt när en knatar runt med vänner på kullerstensgator i Guatemala och får både Spiderman-ballong och glass !!!!)

Kommentera

