Plötsligt händer det.

Helgen var fin. Fredagen spenderades med ………..suprise suprise…Richard. Jag var ledig och gjorde ingenting förutom att hänga på internet fram till klockan 17.30. då jag mötte Richie på han jobb.Nu sitter jag och funderar på vad vi gjorde, men en tillfällig släng av demens slog visst till. Ah, just det ! Vi körde ett fördjävligt benpass fast ingen egentligen ville och firade detta med en kanna bira, vitlöksbrödet ifrån himlen samt varsin stek. (Förlåt djuret, moderjord och alla eventuellt upprörda veganer där ute) (HEJ ISA ❤ ) Vad ska vi hitta på nu då tänkte vi ? Åka hem och sova blev det. Kanske fick mig lite innan vi somnade också hähä. Så var det med den väldigt bra fredagen.

Lördagen var ännu bättre. Vi vaknade. MyzZzte. Gick till världens bästa Lakeview Diner. där en kan äta the Ossington Massive som jag bloggat om här. Richie åt det och jag åt för första gången eggsbennedickt och HELVETE så gott det var !!! Drack soja cappuccinons och så åt vi mango-cheesecake till efterrätt.Tänk så kul om jag tagit kort på all god mat…. Sen gick vi och handlade nödvändiga saker, åt kanelbulle och hetsåt en pizza för klockan 18.00 skulle vi vara i Kensington och köra ”12 Pubs of Christmas”. Man måste dricka en öl på varje pub. Det finns en regel på varje, typ inte säga namn, inte peka osv. Bryter man regeln måste man ta en shot eller få ett straff som lottas fram. Jävligt kul !

joe
På första puben var en tvungen att byta skor med någon. Sån tur att Joe och jag har samma storlek…straffHär har mitt skägg tabbat sig och sagt någons namn. Han ville inte ha en shot så han valde att lotta fram ett straff. På lappen han drog stod det, ta en shot. Oh the irony.

Alla var tvungna att ha på sig julkoftor också. Jag gjorde en egen jag, som ni kan se på första bilden.

Sen så blev det donken till natt mat, och jobb kl 9.00 på söndags morgonen. Igår käkade jag pasta och glass till middag och gissa vem som inte bajsade på hela helgen ?

Men så äntligen kom det.
Det luktade kompost. På riktigt alltså.
Måste börja vara snäll emot magen.

Men väldigt bra helg !

Kommentera

