Kläd inspo

Funderar på att börja klä mig med som en baby. Med det menar jag inte såhär:
58558Eller såhär: model2(HUR osmakligt är det inte att klä ut sig till en porrig baby btw ?)

Jag menar att små barn kläs ju oftast helt sjukt bekvämt. Kläderna är varma, rymliga, funktionella och en kan röra sig fritt i dem. Ska börja med att skaffa sånna där klips som fäster vantarna i jackan. Så behöver en inte bekymra sig om var dom är när en är packad. Ska även köpa ull underställ, det blir underbart i vinter. Hade jag fått bestämma vad jag vill ha på mig även på jobbet så hade det blivit t-shirt, kalasbyxor med halkfötter och blöja. Fy fan vad bekvämt med blöja. (By choice, vill inte ha blöja hela tiden för fan) Ja och så var det med dem tankarna.

One thought on “Kläd inspo

  1. Men gud va kul, jag jobbar på dagis, och tänkte precis idag att FAN va mysigt att klä sig som en bebis (skönt att bli påklädd hela tiden också) i typ sköna Onepiece I FLEECE, eller gå runt i endast ett par mysiga strumpbyxor och en mjuk mysig bäbiströjja! AVIS

Kommentera

