Spraypaint and botox ?

John Travolta var en av de första män jag var attraherad av. Alltså riktigt sådär, HAN vill jag knulla. När han var yngre då, typ Grease, men han kändes ändå som en man som skulle åldras väldigt bra. Som ett vin. Men karln’ måste ju ha gjort något med kroppen ifrån halsen och upp. Varför ser han så konstig ut ? Stram, svullen och liksom spraymålad ?

travolta-savages-berlin-pc  travolta-olivia-ellen-12512spAlla får göra som dom vill med sitt utseende, men det det jag vill få fram är att det liksom är något som inte stämmer. Han ser, plastig ut och jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kan ni ? Förstår ni vad jag menar ? KAN LIKSOM INTE FÖRSTÅ VAD SOM ÄR ANNORLUNDA. Men något är det. GAH.

Kommentera

