And he says; Hey babe, you and me, how about it ?

Jag blir glad när jag vaknar mitt i natten, har nog inte sovit en hel natt i sträck på snart ett år, för att jag kan vända mig om och krama honom. Han kramar alltid tillbaka , hur djupt han än sover. Det är som att hela jag blir varm och självlysande av glädje när jag ser honom. Han närvaro ger mig lugn, för mig har han så snabbt blivit ett tecken på vad livet kan vara utan ångest. Inte att han räddar mig ifrån den utan att han fått mig att känna så mycket nya saker som inte har ett dugg med ångest att göra. Och om han någonsin skulle lämna mig så vet jag vad livet kan vara och hur mycket lycka och trygghet jag kan känna.

Jag vill skydda honom ifrån allt ont i hela världen, få honom att känna sig älskad och så vill jag skratta med honom, varje dag. När han tar i ifrån magen,kisar med ögonen och skrattar högt, det är det varmaste skrattet jag vet. Den kärlek jag känner till den här människan är helt obegripligt stor, det bubblar över och letar sig ut ur porerna som en kraft som bara måste vara nära honom. Inget har någonsin känns så självklart som att vara med Richie.

Kommentera

