Aldrig mera husfridskunll.

”-Du vill ju för fan aldrig!
-Jag vill visst. Jag vill lika mycket som du men jag hittar inte vägen dit.Min väg är annorlunda. Inte lika rätt på och självklar, låt mig får vara i fred lite.

– Visst,visst, suck, suck.

I sucken går hon vilse.

Varje suck delar dem mer isär.

Ge fan i att sucka och börja hjälpa till”

Mia Skäringer,
Och för dig blev sex ett sätt att kontrolera mig, medvetet eller omedvetet, det vet jag inte. Jag gick med på några husfridsknull, men när jag insåg att jag absolut inte ville så slutade jag. Men dina suckar, ditt besvikna sätt att vända dej om i sängen sa allt. Så bra att du sen hittade någon som gick med på det du ville. Så bra att jag sen behövde en sjuherrans massa sex för att återställa balansen i min uppfuckade självkännsla. Knullat gärnet hade jag gjord oavsett, men jag hade inte behövt knulla mig till en sexuell säkerhet med en massa främlingar om det inte var för dej. Jag hade inte behövt leta efter den där kicken. När det du delvis skapat sen fyllde sin uppgift så kom dödstöten. Det som gjorde ondast.

”nu vet jag varför du försvarar brudars rätt för att ligga runt, du är ju så själv”

Det borde inte rört mej i ryggen, men för att det var du som sa det och jag hade misstänkt och fruktat att du kände så gjorde det ourthärdligt att höra. Dagen efter var min första dag på universitetet. Och trots att vi var tusen mil ifrån varrandra så hörde jag hur du viskade hora i mitt öra.

Därför skickade jag 10 000 arga mail till dej. För att du tog dig rätten att göra det som du förbjöd mej att göra. Även om du aldrig sade det i ord. Och som jag älskade dej. Och jag borde ha gått för länge sedan,but we were so young, one for all..Vi skulle alltid stå vid varandras sida, jag höll på det löftet så hårt att det nästan krossade mej.
Det handlar om att han inte respekterade ett nej när det kom till sex. Och i min värld så är det bland det värsta och mest kränkande man kan göra.

Jag fick börja om lite och hitta tillbaka till den sexualitet som jag då precis börjat skapa då jag träffade dig. Här är jag nu fyra år senare och i natt kom jag, så jävla hårt och påriktigt och jag brydde mej inte ett jävla dugg om jag nyss givit en bra avsugning eller om jag såg snygg ut. Jag kom för min egenskull.

Tacka fan för Mia’s bok. Sexhjärnspöket släppte tackvare hennes enkla formulering.

Tack för mina underbara vänner, utan er hade jag inte haft modet att vara den jag är fullt ut. Kåt eller ej.

Detta var publicerat 10.21.2010 på min gamla blogg, men med tanke på föregående inlägg så tyckte jag att det passade bra.

Kommentera

