gimmeh a piz of yah majnd.

hElL0 !!!

20121203-172026.jpg

Nämen här sitter jag och visar bh-banden. Är röv trött efter att ha gått upp kl 04.00 i morse och sedan tränat efter jobbet. Har skypat med Elin (<3 Älskar den människan!!!) och ätit en bagel. Det börjar bli dags att tillaga föda att förtära. Fan vad jag hatar att laga mat. Elin tyckte att jag skulle blogga om mat jag lagar själv, ta bilder och sådära.
Saken är den att om jag skulle göra det så skulle det inte bli mycket bloggat. Eller kanske en mack och smoothie blogg.

Men annars då? Vad vill ni läsa om ? Vad vill ni ha mera av ?

4 reaktioner på ”gimmeh a piz of yah majnd.

  1. Chocken som uppstår varje gång när nån av de världsbästa bloggarna jag läser frågar om råd och inspiration?!?! Ni är ju redan perfekta och fulländade som bloggare tänker jag då, fortsätt som ni gör, var den ni är!! osv. Att du skulle skriva ett inlägg om kroppsuppfattning tycker jag låter som en bra ide, det skulle även vara kul att läsa lite om din barndom/uppväxt, vem du var då, hur du har förändrats och så 🙂

  2. Jag älskar dig också ❤ och jag saknar dig massa! Väntar med spänning på att se vad du lyckas skapa i köket 😉 Kan tänka mig att du är en kvinnlig version av Per Morberg när du lagar mat!!

Kommentera

