Chocken som uppstår när en måste äta mera.

Har äntligen börjat lyfta igen och med en väldigt kunnig irländare vid min sida går det fantastiskt bra. Men bieffekterna av träning smyger sig också på.

De kanske kan ses som lite udda saker att klaga över men, fan, detta är saker jag stör mig nåt så in åt helvete.

1. Jag är konstant varm. Inte direkt svettig, eller jo har handsvett som tusan, men annars mest varm, vilket resulterar i att jag inte kan sova med täcke. ÄLSKAR ju mitt täcke.

2. Jag är alltid trött och pigg samtidigt. Richie säger att jag måste äta mera. Hur kan jag äta MER?! Då säger Joe att det är för att jag inte äter tillräckligt med ordentlig mat. Ååååååh jag hatar ju att laga mat. Min mat blir inte gooood. Och jag vil hellre äta skräpmat och godis. Me jag antar att jag måste växa upp, ta hand om min stackars kropp och tanka den med rätt sorts bränsle. Jag vet ju att jag kommer att tacka mig själv i slutändan.

3. Jag måste tvätta så himla ofta. Jag ta inte använda träningkläder mer än Max två gånger för så förgiftas jag av min egen odör. Lika så resten av gymmet. Och receptionisten. Och människorna i huset på andra sidan gatan.

Så var det med det.
Äta ordentlig mat day one. Here we go.

Kommentera

