skalman han äl tlööööött

 

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT !!!
Men kan inte sova middag för jag börjar 05.30 i morgon, så jag får hålla mig vaken till klockan nio istället. Ska ta en dusch och sedan handla lite käk. Kanske något gott ?
Har ju bara unnat mig varje dag sedan i lördags, men det är jag värd !

I morgon blir det träning efter jobbet och sedan är jag ledig på torsdag. Richie är också ledig då. Hurra !

Ska muta mig själv med pringles nu. Mutan är att jag får köpa dom om jag går till affären och köper mat. Mmmm…chips…sen ska jag mysa i sängen med mina chips och fylla lakanen med smulor lagom till min skägg-man kommer hem. Han kan få slicka smulorna av lakanen. Det är äkta kärlek det.

Just nu känner mig ungefär lika vaken och  intelligent som jag ser ut på bilden.

Kommentera

