fReDaGs LiStAn !!11!!1q11!!!!11!!111

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Something to Belive in – Bon Jovi.
Kan vara glad glad glad, höra denna låt och få en ångestattack.
Så jävla deppig och hopplös. Perfekt när en behöver gråta ur sig lite.

Beroende av:
Vill inte erkänna det för mig själv men SOCKER och Cola Light är tillbaka.

Vad behöver du mest just nu:
En massage. Energi.

Vad tror folk om dig?
Att jag skulle ha en bokstavskombinations-diagnos. Kan ju iofs var sant.
Även att jag är orädd i sociala sammanhang.

Stämmer det?
Nej. Eller jo, första, kanske, ska göra klart utredningen *när jag bor i välfärdsland igen*

Vad får du oftast komplimanger för?

Delad förstaplats är typ; Ögon, leende, att jag är glad och att jag är rolig.
Inte fy skam.

Brukar du skratta för dig själv?
Mest åt mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

”give me a shout when you get off the subway and I’ll start finishing up here”

Nästa mål i ditt liv:
Se NHL hocken, tack så mycket lockouten…

Hur svarar du i mobilen:
Victoria, när jag är i Kanada.
Halla, när jag är i Norge.
Höj, i Sverige
*internationell*
*har många simkort*

Vem ringde dig senast?
Joe.

Antal timmar sömn inatt:
7.

Tycker du om din pappa?

Love him.

Brukar du komma i tid:
Ja. Alltså HATAR sena människor. Tycker rent ut sagt ILLA om sena människor. Jag är alltid i tid.

När mår du bra:
Som bäst, alla kategorier ? När jag har kommit.
Annars; när jag gör saker jag gillar med människor jag gillar. Komma kan ju onekligen tryckas in i den kategorin.

Hur känner du dig nu:
Så jävla trött. Helt slut. Lite svullen.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.

Var du aktiv i skolan?
Ja. Plugghest.

Favorit dryck på morgonen:
Cola light…(förlåt mamma) Kaffe, The, Juice. PROVIVA !!! Smoothie.

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Helst 8 timmar innan jag ska upp.

Är du blyg?
Nä. Blir lite tyst om jag är med en stor ny grupp som känner varandra sedan innan. Annars, nej.

Sysslar du med någon idrott:
LYFTER SKROT ! Ska börja spela dodgeball i januari. I en liga. I ett korplag. Med irländarna. Detta kommer innehålla pre practise drinking. Kommer ju bli seriöst…*regel natzin*

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej men på attraktion, nyfikenhet, hjärnsläpp och överkåthet.

Är du bortskämd?

Om vi säger så här, jag är jävligt bra på att få folk att göra saker åt mig. Men det är ju mer min egen bedrift än att jag är bortskämd. Har alltid föräldrar att komma hem till och som ställer upp. Men jag är inte bortskämd, nej.
*random bild*

Kommentera

