Saker som är irriterande på gymmet.

  1. Idioter som inte lägger tillbaka vikterna på rätt plats. Dvs ALLA på mitt gym.
  2. Folk som luktar mycket! Tex, har smutsiga träningskläder och därför luktar som en blandning mellan gammalt, intorkat, svett och nytt svett. Eller använder alldeles för mycket parfym, deo, hårspray, wounderbaums. Nästan värst av allt är folk som äter mycket kryddstark mat och därför svettas typ chili, curry eller vad i helvete det nu är dem stoppar i sig. Värst är en blandning av ovanstående saker.
  3. När trosorna konstant åker in i röven. Varför händer detta ? Hade jag uppskattat något mellan skinkorna hade jag använt string. Ska bara träna i trosor med ben från och med nu. Eller utan trosor………….eh……..

Bra grej på mitt gym:

En får alltid en nytvättat varm handduk när en ska duscha och de har hårspray, plattång, lotion, strykbräda och tops som en får använda. Kommer nog inte använda plattången, men bra vid kris.

 

3 reaktioner på ”Saker som är irriterande på gymmet.

  1. ALLA min jävla trosor åker in i röven!!!!! Förutom string då..
    Jag har tre förslag
    1. Min röv är för stor
    2. Mina trosor är för små
    3. INGA JÄVLA TROSOR PASSAR MIG

  2. Aa det är nog sant, är ingen toppklass på mina trosor direkt haha. Har tänkt att man ska köpa speciella träningstrosor, bra kvalite och typ boxer modell, så himla dyrt bara, men kanske värt för å slippa trosorna i röven hela tiden!

Kommentera

