Andra träningspasset och redan awesome

 

Jag vet INTE vad som hänt med min kropp. Richie frågade om jag tränat i smyg ? Jag har gymmat 3 gånger och redan ser jag resultat. Är det ens fysiskt möjligt? Har musklerna legat i dvala i 6 månader och bara väntat på att bli aktiverade ? Eller har dem steroider i det Kanadensiska dricksvattnet ? 

Otroligt motiverande är det i alla fall ! Och riktigt kul. Framförallt är det kul att bara vistas på gymmet. Det är så mycket olika personer där, större variation än jag någonsin sett förut. SUPER-biffar av alla kön, gamla hockeyspelare, dansare, super-överviktiga, maraton löpare, kampsportare, gravida, gamla, unga, ja alla typer av människor och kroppar. Det är så härlig att se att träning är till för alla och alla har nytta och glädje av den.

Nu ska vi se om jag orkar gå till gymet på min lediga dag eller om jag ska stanna i sängen tills att jag ska möta Joe i stan i eftermiddag…ah tough life..

Kommentera

