Orgasm, en bra anledning till att gymma.

Idag har jag joinat ett gym ! Så i morgon ska jag äntligen lyfta tunga grejer. Fast helt ärligt så är jag i så usel form att det inte ens är kul att skämta om det. Så i morgon ska jag äntligen lyfta halv tunga grejer och förmodligen blogga om en ömmande kropp.
Har inget som helst vikt eller utseende mål. Jag vill bara bli så stark som jag var i Januari förra året och piggare överlag.  Jag vill äta mera mat, i dagsläget slinker det ner väldigt mycket glass och godis, vilket det gärna får fortsätta göra, men jag vill äta mera ordentlig mat och inte bli mätt på kaffe och socker. Ska försöka äta minst tre ordentliga mål mat om dagen iallafall. Jag blir alltid hungrigare när jag tränar.

Så nu kör vi, mot bättre mental hälsa, piggare och starkare kropp och förhöjd livskvalitet.

Och ni vet väl att det är lättare för kvinnor att komma om de har magmuskler ?

Fika på jobbet idag, kändes ju hemskt att äta upp denna söta skapelsen. Greg tycket inte det och bet av henom huvudet…ja vell då. God var hen iallafall.

Kommentera

