Det här med groupon

Richie köper billiga biljetter till NBA matcher och jag, ja jag köper 300 dollar SubWay för 5 dollar.

(Sponsra mej ????? :D:D:D:D)

Alltså. Mitt liv.

Älskar Subway ❤

4 reaktioner på ”Det här med groupon

  1. Jag har tänkt å tänkt, men jag fattar inte vad du menar med ”ja jag köper 300 dollar SubWay för 5 dollar” Om du menar mackor för 5 dollar styck, så måste du ha köpt 60 mackor och de kan du väl inte ha hunnit med?!

    1. Nej alltså köpte man ett rabattkort för ca 5 dollar så kunde man få rabatter upp till 300 dollar när man använde det. Och jag som älskar subway skulle nog komma upp i den rabatten rätt fort.

      Dock så gällde det bara utanför downtown Toronto och där är jag aldrig 😦

      Hur går det med resplanerna ?

Kommentera

