Kiss i sängen och ha det bra, jag ligger lite och funderar.

Ligger i sängen och kniper. Inte för att jag övar upp mina underlivs muskler utan för att jag är nödig. Men jag vill. inte. gå. upp. Inte för ens Irländarna gått till jobbet. Är ledig idag och en  har nämligen storslagna planer på att gå upp spritt språngande naken, uträtta diverse behov naken, fixa frulle naken och sedan glida ner i sängen och förtära frullen framför senaste Gossip Girl, allt detta också naken. ÄLSKAR ATT VARA NAKEN !

Så jag får ligga och knipa tills rödtottarna lämar the building.

Åhå nu ropade dom ”bye Victroia” i kör. *gÖlLe D0M*

Käkade 19 bitar sushi till middag, antar att det vill ut nu.
Ska dock ICKE steka bacon till frukost, anledningen hittar ni här.

Glad tarmtömning på er !

Kommentera

