Vad jag var på halloween / Resultatet på omröstingen !!!

Jag vet att ni legat sömnlösa, bitit ner naglarna till nagelbanden och slitit ert hår. Jag vet, jag vet. Nu ska ni inte behöva vänta längre ! Här kommer det efterlängtade resultatet på halloween-utklädnads-omröstiningen !

Och vinnaren äääääääääääär:

Dutt durudu duuu duuuuuu !!

Ingen !

Vi tar det i tur och ordning. Ni röstade, jag fixade kostym. Till lördagen. På fredagen klockan 20 ringer Kevin och säger ”hej vi har improviserad fest, klä ut er och kom om en timme”. Min kostym är inte klar. Vad gör jag ? Jag tänker snabbt; Vad har jag i garderoben ? Jo detta:
Resultat; 80’s metal groupie. (ville inte klä ut mig sexigt, men fan, ibland har nöden ingen lag.)
Lördagen kom och jag skulle vara SAILOR MOON !!! Men hade sån jävla magknip att jag helt enkelt stannade hemma.

Sedan blev det så småningom onsdag, vilket är den riktiga halloween dagen. Vi skulle fira min kompis Sannas födelsedag på kvällen och jag tänkte att ”Nu kan jag använda min sailormoon outfit”. Bara för att upptäcka att om en lånar ut sin långa peruk till fulla irländare så kan den inte alltid användas igen sen.

Vad ska jag vara ? Improviserar igen. Resultat;

Rödluvan.

Det kommer mera bilder ifrån mina halloween firanden senare.
Tack för stort deltagande i omröstningen  !!
Nästa år ska jag vara lite mera förberedd.

Kommentera

