Det är jag som är kaoset, jag har länge vaknat vid din sida.

 

Igår var hjärnsläppsdagen numero ono. Min kroppskontroll kunde liknas vid en pubertal pojkes och det är inte en bra grej när en ska göra flera kaffedrinkar på raken. Koderna flöt ihop, jag läste fel på allt och spillde mjölk precis över hela baren. Måttet var liksom rågat när jag skulle göra iste. Det ska skakas om i en shaker tillsammans med is och vatten. Gissa vem som inte stängt locket ordentligt………………………………………………

Efter den duschen bad jag om att få ta rast.

Dagen kändes lite såhär:

Kommentera

