RÄDS ICKE ! JAG ÄR VID LIV OCH NUMERA BARISTA !

 

NU ÄR JAG TILLBAKA !!!
Har ni gått upp i atomer utan min närvaro ?
Det är ok, ni kan lugna er nu. Jag är här igen.

Så magen dödade mig i princip i lördags så det blev ingen halloweenfest för mig. Ska dock klä ut mig på jobbet i morgon, det är nämligen riktiga halloween på onsdag så då får ni resultatet på omröstningen. Håll till godo mina vänner, ( Även om jag vet att ni bitit ner naglarna till nagelbanden av nervositet vid det här laget) håll till godo.

Nu har jag precis kommit hem från min första dag som Barista !
BH’n är av, tuttarna är fria, byxorna hänger på en stol och mitt hår luktar kaffe.
Idag är fan en bra dag.
GLAD TJEJ SOM NUMERA KAN TITULERA SIG BARISTA. WOHO !!!
Får sjukt mycket komplimanger för hur trevlig och glad jag är. Och för mitt fina hår. Fina ögon. Och fina leende. Det är bra för självförtroendet att bo i Kanada.

Kommentera

