Tack magen hej hej

Så gissa vem som skulle köpa lim och fixa det sista på kostymen men tänkte ”ah fan jag är så trött jag går och lägger mig och sover en stund först”.

Vaknade för en stund sedan med magpinan ifrån helvetet.
Alltså jag mår illa, är svullen, förmodligen förstoppad. Som det var hela sommaren ni vet.

KUL MAGEN TACK !

Så det kanske inte blir utgång. kuken

2 reaktioner på ”Tack magen hej hej

  1. Men gud jag ska alltid känna mig som en stalker när jag kommenterar på bloggar, meeeen iallafall, jag undrar om du ville skriva om vad din tatuering betyder/står, för texten på armen, om det inte är för privat 🙂

Kommentera

