Nu är klockan 20.00 nu ska tant sova

HÄ-ÄJ !!!

 

Gissa vem som åkte taxi till jobbet i morse ?
Inte fan kom det någon jävla buss i morse ! 10 minuter innan jobbet fick jag slänga mig in i en taxi. 11 dollar senare var jag på jobbet. Detta betyder att jag i stort sätt jobbade första timmen gratis. FML.

Har powernappat….i två timmar…………………………………eh.
Nu ska jag sova och så hoppas vi att spårvagnen kommer i tid i morgon då 🙂
Slutar halv 13.30 imorgon och sen är det HEEEELG !!

Har ätit muffins till middag. Behöver ta tag i mitt liv. Eller mitt näringsintag rättare sagt. Det är fan inget fel med att äta godis om en äter mat också. Jag är för lat för att laga mat men inte för lat för att baka muffins ???

HERRÅ !!!

Kommentera

