Hörde jag någon tala om snö i Svearike ?

måste ha hört fel…snö i oktober ?
Här var det 20 garder och sol idag, fick lov att kavla upp skjortärmarna när jag gick hem ifrån jobbet.

2 reaktioner på ”Hörde jag någon tala om snö i Svearike ?

  1. Nej du hörde baske mig rätt!! Jag är sååååå irriterad, förra året stack jag till Thailand i 2 månader vid den här tiden. Mycket för att ”slippa isen och kylan”. Tror du det kom nån jävla snö här hemma då?! Nej då uppdaterades allas fb:ar med att det var ovanligt varmt för året och ”nästan som vååår” i Sverige. Och i år när jag är hemma? Ja då slår vi till med snö så fort det bara går tyckte den jävel som bestämmer vädret! INTE OK!!! Jag har börjat kolla på resor i Central/Sydamerika, så bli inte förvånad om det kommer några frågor om din resa 😉

Kommentera

