Den lille listää (läs med danskbrytning)

Lista snodd härifrån.

Vad har du på dig?
Svarta jeansleggins som numer är förstora, vilket resulterar i något jag vet inte vad med sjukt dåligt passform. Svartskjorta. (Ja, HEJ HEJ arbetskläder)

Hur mår du?

Vad önskar du just nu?
Gawd !!! Är så trött så jag inte ens orka önska.
Men jag kör på klassikern och önskar bort ;

  1. Patriarkatet
  2. Miljöförstöring
  3. Rasism/Intolerans/Trångsynthet
  4. Krig

Vad har du ätit idag?
Frukost; Bagel med stekt ägg samt jorddubb/banan smoothie.
Lunch: Kaffe med mjölk, vatten, två morötter.
Mellis: KitKat crunch.
Middag: Hawaiian tacos. Eh, bacon, mozzarella och annans i en wrap.
Kvällis: Jordgubbar.

Nej men fy fan, kan detta vara den mest tragiska matdagen någonsin tro ?

Vad ska du göra imorrn?
Gå upp klockan 4 !!!! Jobba. Inte träffa Richie efter jobbet för han ska bort på kvällen.  😦
Gå och lägga mig klockan 9 för att gå upp kl 4 igen på fredag.

Och på söndag?
Jobba. (mitt liv….)

Vem saknar du?
Alla vänner och familj i Europa.
Tex dom här två.

Senaste köp?
Lite gräjor till Halloween…….;)

Vad skrattade du senast åt?
När jag spillde ner mig med vanilj sirap på jobbet.
”Victoria, now that was not a moment of intelligence”

Vad grät du senast åt?
I måndags för att jag var så jävla trött på att ha ångest. Grät alltså inte för att jag hade ångest, utan för att jag var trött på skiten.

Vem sov du senast med?
Mannen på bilden här;
Och enhörningen på bilden här;

Vad läser du just nu?
Eh…bloggar…?

Senast sedda film?


Loopers. Ni vet den nya med Bruce Willis och kan töntiga killen ifrån 10 orsaker att hata dig? Var la…sådär. 2,5/5 Pene Gutten

Vem var den senaste som ringde dig?
Richie

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Andra dagen i Toront blev jag jämförd med Cameron Diaz.
I’M STICKING TO THAT ONE FOREVER !!!!!!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Fröken Brus. Hon skrev om snusk. Såklart.

Vart vill du åka just nu?
Till ett varmt ställe med all-inclusive och bara jääääsa, steka och ligga.

One thought on “Den lille listää (läs med danskbrytning)

Kommentera

