RÖSTA FÖR I HELVETE // Livets svåra val.

Jag älskar att klä ut mig. Äntligen befinner jag mig i Nordamerika under halloween, utklädnadernas mecka ! Så på lördag behöver jag ha en kickass kostym, men min budget är väldigt begränsad. Och år tänkte jag, hör och motherfucking häpna, INTE vara kille.  Tvär vägrar köpa en färdig kostym. Så jag har efter mycket tänkande kommit fram till två realistiska karaktärer.

Nu ska ni få rösta på vad jag ska vara och det gör ni genom att kommentera 1 eller 2 i detta inlägg. Röstar ni 3 så får ni fan komma med eget förslag.
(Grinar hela veckan och vägrar gå ut på Lördag om ni inte röstar)
(eller om ni röstar flitigt kan jag lägga upp massa bilder på saker jag klätt ut mig till förr…
Är nämligen awesome på att klä ut mig !!! )

  1. Sailor Moon
    ( har typ halva kostymen, kommer bli en jävla massa pyssel)
  2. Marilyn Monroe
    ( inte så mycket jobb, men garanterat bra resultat)
  3. Annat.

    RÖSTA FO HELVEDE !!!!

På en maskerad när jag var 15 klädde jag ut mig till självmordsbombare och vann pris för bombsäkraste utklädnad. Fnydigt.


8 reaktioner på ”RÖSTA FÖR I HELVETE // Livets svåra val.

Kommentera

