Inte alla indianer i kantoen här inte

Saker som är dumma att göra när en bara ätit två cheeseburgare till middag;

  1. Dricka lika mycket som sin partner.
    Speciellt om hen  har en kroppsmassa på 20 kilo mer än dig. Eller om hen uppvuxen på Irland och därför förmodligen ammat Guinness.
  2. Riva av två enliters öl. Följt av två rom och cola. Och sedan tre rom och cola till.
    ”Dom kooostaaade juuu bara 4 dollaar styyyyyck.”Mhm. Joho tjena. Detta gick ju bra.
    Eller alltså, lördagen gick bra. Men vi tar det från början.

    Richie och jag skulle gå på bio. ( Alltså….AHAHAHAHA att vi inte bara ger upp, vi kommer aldrig till någon bio, vi dricker alltid öl istället.)
    Han hämtade mig på jobbet kl 9. Vi kommer överens om att skippa bion och dricka öl i stället. Beställer in sånna här:

    Enliters krus med bästa kanadensiska ölen ! Steam Whistle. Har ni den på systemet hemma ? Om ni gillar ljus pilsner så bör ni pröva denna, helt utan tillsatser. ( Sponsor me please ? 😉  …  ) Och sen fick en fylla upp kruset igen för nästan inga pengar alls…och så fick en ta med sig kruset hem !!!!
    Jag var himla jävla snygg. Inget smink och fett hår. Jag är ett levande bevis på att sån där skit inte spelar någon som helst roll. Jävla snygg utan det. Och med en odör av kaffeböna. ( OBS ! Inte ironi )

    Rom och colan kostade 4 dollar styck och det var karaoke på övervåningen. Under dagen hade det varit zomie walk i Toronto ( chocken som uppstår när en ska göra 1224686 lattes till en massa zombies) och alla var så pepp !

    Jag och Richie pratade mest om musik och ifall vi skulle sjunga eller inte. Vi kom fram till att det fick vara för denna gången. Och så hånglade vi jävel såklart. Fast det gör vi alltid. Det kom fram en tjej till oss, knackade mig på axeln och sa ;
    ” Sorry, but you guys are such a damn sexy couple!”

Och man ba; Hähähäh tell me something I didn’t know. Nej det sa jag så klart inte.

Sen slog klockan tre. Vi skulle köpa varmkorv och här gick det åt helvete.
Minns typ inte något alls. Men tydligen så var jag en odräglig barnunge hela vägen hem. Skulle sno grejer, diskutera politik , feminism och kulturella grejer, kissa i tid och otid och åka rutschkana fast den var dyblöt. Sen blev jag sur på Richie för att han var irriterad på mig. Har typ noll minne av detta. Så note to self; 2 liter öl räcker gott och väl.

Men all in all;
Sjukt bra kväll. (förutom sista timman)
Sjukt bra man jag har.
Rom och cola är deadly.

I helgen är det halloween. Jobbar dock 10 på söndag morgon så det blir nyktert.
Det är nog lika bra det.

2 reaktioner på ”Inte alla indianer i kantoen här inte

Kommentera

