Vuxna män som sniffar på ens hår

Jag är slut som artist. Har kraschat i sängen efter att jag släpat mig i och ur duschen.
Klara knappt att tänka eller ens skriva detta inlägget. Har bara kaffekoder, kafferecept och kassagrejer i huvudet, men jag tror inte ens att jag skulle klara av att göra en bryggkaffe med mjölk i detta tillstånd.

När jag kom hem idag så landade jag på Richie i soffan var på han säger ”Ditt hår luktar kaffe. Joe kom och lukta, visst luktar Victorias hår kaffe?”

Så där ligger jag, Victoria 22år i en soffa i en källarlägenhet i Toronto, Kanada, med två vuxna irländska karlar som luktar på mitt hår.
Saker jag aldrig trodde skulle hända.

Kommentera

