Nonefat grande vanilla caramel latte.

När ni läser det här är det nog morgon i Svea rike och ni sipprar på morgonkaffet eller läser i smarttelefonen på väg till skolan eller jobbet. Har jag rätt ?

Jag ligger förmodligen just nu och slumrar som en liten baby.
Varför ?
Jo, jag har kört mitt första kassa och kaffe-bar-pass på jobbet idag. Fast jag har ju alltid någon som kan ALLT vid min sida. Men ändå, kaffet är så jävla fullt av koder, recept och kanadensisk valuta.
Så ha en bra dag medan jag drömmer om iced triple shot grande none fat vanilla late’s och var kakorna är på kassaskärmen. Vi hörs om 7-9 timmar.

Nu är det för övrigt jävligt kallt ute. Dislike

Kommentera

