Gewd morning

HÄ -ÄJ !

Idag är det tisdag, vilket betyder att det är måndag för mig. Jobbar tisdag till lördag som sagt och idag ska jag jobba 5 timmar i kaffebaren. Och lära mig kassan. Jag hoppas att jag kommer ihåg alla recepten, ska smyga in på jobbet lite tidigare och uppdatera min kunskap. Längtar till min första rast, då ska jag dricka en pumpkin spice latte. Det en latte som makar som en blandning mellan chai latte och vanlig kaffe latte. Fast med vispgrädde och pumpa strössel. ”Everyone who works here gains 10 punds” eeh..no shit.

Har precis avnjutit en för djävla god frukost! Proteinpannkakor med frukt och till det en smoothie.


Råkade bränna ena pannkakan så det ser ut som något en hund har spytt upp. Meeen what the heck, det smakade ju bra, nästan precis som vanliga..Och lätt som fan att göra. Vill ni ha receptet ?

Kommentera

