The Ossington Massive

Detta är inte porr. Det är mat. Kärlek, rakt igenom. Världens bästa brunch !

Ladies and gentlemen I give you,
The Ossington Massive.

För 12 dollar får en den perfekta brunchen på The Lakeview här i Toronto. Första gången jag beställde det på rekommendation ifrån Joe så trodde varken han eller jag att tallriken skulle vara tom, men det var den !

En massive består av;
3 Ägg, hur man än vill ha dem.
Två normala skivor bacon och två tjockare lite skinkliknande, som man får på hotell i England,ni vet.
POTATIS  CHIPS, gjort färskt på plats av två potatisar. Och ketchup.
Sallad, med lite dressing, jordgubbe, blåbär och en stor skiva honungsmelon.
Två korvar.
Två toast med smör, en brun och en vit.
3 pannkakor med sirap.
Tror det var allt.


Pic
Ingen bra bild, men ni får en hum om maträtten ifrån heaven. Chipsen är de BÄSTA jag ätit, någonsin.

SÅ JÄVLA GOTT !!!!!!
(Jag käkar oftast vegetariskt men ibland så äter jag kött. Att jag tycket det är gott kommer jag inte ifrån, men inte så gott att jag inte klarar mig utan det, därför väljer jag bort det för mig egen och miljöns skull. Framförallt så tycker inte min mage om att smälta kött.  Men ibland så släpper jag förnuftet och äter lite dött djur ändå. )

Kommentera

