Förlåt men jag var full.

HeJ ZöTiSaR !

I fredags fick jag subway till middag. Älsklings maten ! Sen gick vi och drack öl. Blev fulla. Åt körv. Tog en taxi hem. Somnade.

Lördag: Packade med oss en bakfull Joe, gick och åt brunch. Somnade en stund och gick sedan ut igen för att fira Joe’s födelsedag.  Alla Richie och Joes vänner är så satans trevliga. Jag känner mig sjukt välkomnad av alla och dom är så jävla roliga på fest. Bra där.

I går hade jag första passet i kaffebaren på jobbet så jag höll mig rätt nykter i lördags. Började klockan ett och fick göra min första latte någonsin. Var tydligen en naturbegåvning på att göra cappuccinos. Provade att göra alla frappuccinos och var tvungen att smaka på dem. Alla. Gissa vem som var hyper när hon kom hem till två bakfulla irländare på kvällen ?

Idag är jag ledig. Sen jobbar jag tisdag-lördag och på lördag är det tänkt att jag ska kunna allt. eh. he. he. Kommer ju drömma om kafferecept den här veckan.
Här är jag i fredags.  Full, glad och med pillemarisk blick. Den söta mössan fick jag av Richies syster. Jag passar perfekt in i Koreatown med alla kawaii girls med den på…intalar jag mig..Ja, jag använder den nästan varje dag.❤

Kommentera

