Le mot världen så får du en fucking vagel i ögat.

Ursäkta den aggressiva totem här på bloggen. Men jag har mens och en vagel i motherfucking ögat.

 

Kan le på kort för det. Är inte den som är den och låter en mens-vagel stoppa mig ifrån att låta er njuta av min skönhet denna fredag !


Nu ska jag träffa han jag är kär i för att förtära middag. ( VILL HA SUBWAY !!!)
Och bio. (Hoppas han vill supa istället, DET VILL JAG, dock ska vi supa i morgon)

(tvådagars hade varit kul)

Bai Bai.

Kommentera

