FREITAG !

Ledig dag idag. Har varit en ganska pissig dag om jag ska vara ärlig. Vaknade av pussar. Alltså varje morgon börjar bra för Richie är helt fantastisk och mysig och VÄRLDEN BÄSTA MÄNNISKA TYP OCH JAG ÄR SÅ HIMLA KÄR !!!!1111eeettt

Somnade om när han gick till jobbet, vaknade 11.30 av mensvärk. Alla vet att jag hatar mens. Så jag har legat däckad av mensvärk i sängen hela dagen och läst politiska grejer på internet.

Mens = pms = deppig = ångest = INTE BRA ATT HÄRJA PÅ FLASHBACK DÅ !!! ‘
och så har jag bakat muffins.

Men så ringer Richie nu och skulle gymma lite efter jobbet och frågade om jag ville gå på bio. Dinner an a movie. Tror detta är en date. Fast Joe ska kanske också med 🙂 Så då är det jag som är pimp 🙂
Ska ta av mig mina rosa shorts och metallica tshirt med muffinssmets fläckar och svida om till något…rent.

 

Herrå!

Här är jag och han som jag är i ett monogamt förhållande med. Svinpackade och rödbrända i Mexiko. Fint skare’ va.

Kommentera

