Video kavalkad – vill ni ha mera?

Saknar ni mina sanger ? Ar ni sugna pa mer? Har ni nagon onskelat kanske? Det behover inte vara norska.
Hit me with ideas !

Klassikern ”en tid i live mitt” (cover pa Aerosmiths – Cryin’) finnes tyvarr bara pa Facebook sa ni far klara er utan. Har kommer ett litet maraton ni kan underhalla er med medans jag lar mig allt om kaffe pa jobbet!


Sang till Elin och Johanna innan dom akte till asien i 4 manader.
Inspelad efter en utekvall. Rosen ar mer at helvete an vanligt.


Grisepule. Pule = knulla pa Norska. Sang tillagnad Linnea.


Danske Konge, a*teens pa Norsk !


Favoriten pa fest ! Rude boy.

 

 

En reaktion på ”Video kavalkad – vill ni ha mera?

  1. Hahaha Russekort!!!!! Ibland saknar jag dessa kvällar sjukt mycket! Det var kul att vara full varje helg och hitta på knäppa saker på förfesterna.

Kommentera

