MANDAG, FORSTA ARBETSDAGEN !!!

I gar var det thanksgiving har i Kanada. Inte samma som i Usa. Jenkarna firar att de delade en maltid med indianerna, innan de salktade, valdtog dem och stal deras land. Kanadensarna firar att det ar skordetid. Gissa vilket land jag foredrar?

Joe, som jag bor med, lagade mat hela dagen. Det luktade asgott och jag var hungrig ungerfar mellan kl 9 till 19 da middagen var serverad. Sa javla mycket god mat.

THANK YOU FOR AN AMAZINGLY DELICIOUS DINNER JOE ! AND HAPPY BIRTHDAY.

Och just det, idag har jag forsta dagen pa Starbucks. 2,5 timmes dag iofs sa jag tror inte det kommer doda mig direkt. Aterkommer med uppdatering i eftermiddag.

Kommentera

