Is very intergrerad

CHA CHA BLOGGEEN !

Vanligtvis nar ni mer mig i posen nedan sa brukar jag vara ruffsig i haret, svullen och nyvaken. Jag ar sjukt svullen i ansiktet pa morgonen. Speciellt om det ar pollen ute. Annar ocksa. Meeeeen ialla fall. Just nu ar jag ganska ny hem kommen ifran forsta dagen pa Starbucks och so far so good. Alla verkar jatte snalla, det ar mycket att lara men det verkar valdigt rolig. Ar ganska trott i huvudet och ratt bajsnodig men annars ar det bra med mig.

Hur mar ni denna tisdag?

Joe fyller ju 27 idag sa Richie och jag ville gora nagot fint. Jag fick valja kort.

Nu blire bajs !

 

Kommentera

