ännu en daaaag, jag vaknar upp igeeeen, naken vid min te-veeee som viiisaaar joooorrrdeeeen

Nej men, hejsan !
(Min dator har kastat in handduken sa detta ar ett prickfritt inlagg ifran Richards dator)

Skulle vilja dela med mig utav dagens doft
Dagens doft: Pizza + svett.

I lordags var vi ute och sop. Ja, jag skulle faktiskt inte kunna anvanda nagat annat ord. Vi var inte pa riktigt pa fest och vi var definitift inte ute och tog en ol. Det var mest massa folk pa en pub. Kanske raknas som fest ? Vad vet jag.

Det var avskedsfest for en kompis till mina Irlandska roomies. Inte helt otippat sa var merparten av alla pa baren irlandska och detta, for er som inte visste det, ar ett folk med hog alkoholtollerans och torst av enorma proportioner. Jag hade under fem timmar konstant en full pint i min hand. ( en pint ar en halvliter ol) Jag vet inte riktigt var dessa kom ifran. Men kul hade jag iallafall. Fick dock lite insikter om mitt beteende efter ett par ol.

Saker jag insag i fylledimman:

  • Kom pa mig sjalv att anvanda uttryck som ”cheers” istallet for tack, samt nagot annat irlandsk uttryck jag glomt. *intergrerings-tjejen*
  • Traffade en tjej som var svenskattling och hade en dalahast tatuerad pa hoften. Blev bastis med henne. Javlar vad patriotisk jag blivit har borta.
  • Har borjat ljuga pa fyllan igen. Sa att jag har sjungit i ett heavy metal band. Pinsamt.
  • Bara for att din pojkvan (som ar irlandare och formodligen ammat guinnes) dricker fort sa behover du inte dricka i takt med honom.
  • Det gar ( har jag ater igen bevisat) att supa bort en forkyldning.
    Nu later det ju som att jag var as-plakat, men sa var inte fallet.
    Madde dock skit igar.  Dagens aktiviteter ? Stada och tvatta.
    Var snygg i Lordags !!!
4 reaktioner på ”ännu en daaaag, jag vaknar upp igeeeen, naken vid min te-veeee som viiisaaar joooorrrdeeeen

Kommentera

