Framförallt så kan jag vända mig om varje natt och krama dig

Om 45 minuter är det exakt en månad sedan jag landade i Toronto. Ja det har varit nervöst, lite svårt och en del ångest. Men framförallt har jag varit lycklig. Jag är glad var enda sekund med den där människan. Jag har fått en vän och ett jobb. Har varit sjuk och varit på en jättekul fest och haft en fantastisk utekväll. Spenderat en grym vecka med hans fantastiska föräldrar och upptäckt en ny stad och en ny kultur. En månad av 12 som kan blir 24. Det känns lite som att det är nu äventyret verkligen börjar nu när de basala grejerna är i box. Livet, jag är så himla pepp och förväntansfull. Bara så att du vet.

2 thoughts on “Framförallt så kan jag vända mig om varje natt och krama dig

  1. Sv; Världen är verkligen liten! Råkade ramla in här av en slump. Så glad jag blir över att du gillar min blogg!
    Och jösses vad spännande det låter att flytta till ett helt nytt land. Det vill jag testa någon gång i framtiden.

Kommentera

