Sweden bring me some löööv

Sååå jävla värdelöst att vara sjuk. Hade inte varit lika värdelöst om jag hade haft:

  • Lösgodis. Canadas godisutbud kan dra åt helvete. Jag vill inte köpa storpack av EN sak. Jag vill ha lite av varje och jag vill välja själv (i storpack dock, såklart)
  • Proviva. Denna mirakeldryck löser allt; Laktosmage, bakfylla, förkylning, världsfred.
  • Pasta carbonara eller tortellini med ostsås. Fy helvete vad gott det hade varit nu. Orkar inte gå och laga riktig mat. Orkar liksom inte stå upprätt vid spisen.
  • Mamma och Pappa eller Mormor som tog hand om mig.
  • 100 000 på kontot så att jag kände större ekonomisk frihet. ( Har inte med förkylning att göra, är bara girig.)

* hEj HeJ LiLlE kAtTeN*

Kommentera

