Som en nerpissad skabbhamster.

hEj !

Jag är sjuk. Ingen är så ynklig som jag när jag är sjuk. Har ont överallt och snor och fan och hans moster. Ska ju på buggkurs i kväll ffs ! Ja, ni hörde rätt. Men nu vet jag inte om jag kan. MÅSTE vara frisk på lördag, har ju en del bergochdalbanor att beta av. Och på tisdag börjar jag jobba. Men jag borde ju vara frisk tills dess *åNeStTjEjEn*

Duktiga ni var på att kommentera förresten. Fortsätt så för då blir jag glad. Och vem vet, kanske blir jag frisk snabbare ?

4 reaktioner på ”Som en nerpissad skabbhamster.

Kommentera

