På lördag blir det åka av, fast inte Sexuellt.

Eller det kanske det också blir. Känns dock himla tråkigt att planlägga sexuella aktiviteter. Man vill ju nuppa när lusten faller på liksom.

MEN. Det var inte sex detta skulle handla om utan; Bergochdalbanor !

Ni vet ju att jag älskar nöjesparker och adrenalin. Samt att jag är lat. Då är ju detta det ultimata konceptet för mig. Jag sitter fastspänd och får ändå en maximerad adrenalin-kick utan att egentligen lyfta en enda fena. Efteråt får en äta hur mycket godis en vill. ”when in Rome” lixom. Det ingår ju fan i upplevelsen att vara hög på socker och adrenalin.

Lyllos mej som hittat en pojkvän som också gillar att åka snabba saker och äta onyttiga grejer!  På lördag är det uppe med tuppen som gäller för då ska jag åka den här:


och den här:

Wiiiieeeeee

4 reaktioner på ”På lördag blir det åka av, fast inte Sexuellt.

Kommentera

