Kapitalist bloggen

Har shoppat idag. På footlocker bland annat.
Och H&M. Varför handlar jag alltid där när jag inte är i Sverige ?
Konstig det där.

Vill ni se vad jag köpt ?
(Elin du vill och Ajger med om du läser min blogg fortfarande?)

Efter som att ni suger på att kommentera så får ni se grejerna om 3 pers kommenterar Tuppen Ja.

Okej ?
Okej.

Kommenterar ni flitigt kanske ni får gratis frappachinos med extra grädde om ni kommer förbi mitt jobb…

6 reaktioner på ”Kapitalist bloggen

  1. mhhheee!!!! vaddå utpressnin….. sluta gnäll och vissa oss vad vi vill se !!! vissa oss nu vad du har konsumerat 😀

Kommentera

