BARNABSTINENS

Hell00.

Här står jag osminkad i en skitig spegel och tar kort på mig själv.Fint kakel vi har i badrummet va ? Kan även meddela att toastolen och badkaret är rosa. Vill ni se bild på det med ? Bajsränder i toan gör sig inte speciell påminda här dock, det måste vara det rosa emaljen som kamouflerar dem. Inte mig emot.

En annan sak jag har tänkt på är TAMLIN, ni vet Lady Dahmers unge ? Har ni missat hennes fantastiska blogg så läs den här. Tamling verkar var en så jävla skön unge. Jag vill spela fotboll och gegga playdoo och plocka kastanjer med ungen. Hen påminner mig om en unge på mitt gamla jobb. *sAkNaR* Skön verkar ungen i alla fall.  Känner att jag har lite barnabstinens. Inte för att jag vill ha egna ännu , men jag vill hänga med ungar. Dom är ju fantastiska *OfTaSt*

Nä nu blire’ bagel och juice till frulle.
Nom fucking om.

LaterZ

Kommentera

