Babel och dagdrömmar

Igår slog jag på albumet på spotify och sen gick jag ut på en promenad. Jag stannade inte för ens det blev tyst i hörlurarna och jag insåg att jag bara gått, utan plan och njutit av detta fantastiska album i en timme.

En vill ju bara mysa med hela bandet liksom. Kura upp sig framför en öppenspis i en fjällstuga, blir serverad varmchoklad och får fotmassage av killarna medan snön faller tung över bergstopparna. Sen kan dom läsa saga för mig och bära mig till min stora säng med fluffiga dunkuddar när jag somnat framför brasan. Och om jag skulle vakna när de lägger mig i sängen kan de få sjunga mig till sömns på nytt. Lite som videon till ”Last Christmas” fast mera myyyyys. Dagen efter så har de bakat scones till frukost och vi åker pulka hela dagen. Och sen ska vi bada badtunna för fan !

*är blondinbella*

Lyssna, lyssna och njut!

Kommentera

