ÄNTLIGEN !!!

Idag är dagen jag väntat på i över 1,5 år utan att veta om det! Idag släpps The Avengers på dvd. Jag trodde att jag bara skulle behöva vänta ett år för att kunna se den på bio, men så var en ute och reste runt och det fanns liksom aldrig tillfälle att se den på bio. Det faktum att vi lämnade Los Angeles två dagar innan galapremiären med alla skådisar på plats behöver vi inte prata högt om. Och jag har inte velat förstöra upplevelsen genom att streama den i dålig kvalité  filmad på någon rysk bio med skakig handkamera. Så ikväll blir fan i mig superhjälte time! Ska försöka få till lite varmchoklad med grädde till detta så är saken biff sen.

Kommentera

