Glamorous friday

2 thoughts on “Glamorous friday

  1. Okej fick panik och tänkte att om nån googlar mitt namn kanske de hittar den här kommentaren så du får gärna radera den och publicera den här där det bara står mitt förnamn. (Rädd för allt)

    Oj, vad jag känner igen mig här, kommer bli mitt nya bloggberoende. Social fobi, depression, reslust,rädd för allt, rösten som säger att jag kommer må bättre om jag går ner i vikt m.m Befinner mig just nu i min jobbigaste depression hittils(om det inte är för att det alltid känns som att den här depressionen är det jobbigaste jag varit med om?) och får styrka av att läsa den här bloggen, och inspiration av att du tagit dig ur de svåraste stunderna och vidare. Jag är 20 år och bor utanför Stockholm. Kram till dig

    1. Det suger ju att det är så många som mår så här, men det är också skönt att veta att en inte är ensam.
      Härligt att höra att bloggen inspirerar. Håll ut i deppigheten, det blir alltid bättre tillslut.

Kommentera

