Med flänsost i huvudet istället för fear factor.

Har sökt 6 jobb nu. På internet då. Vilken typ innebär att mina ansökningar kommer försvinna i mängden och att jag borde ignorera den sociala fobin och GÅ DIT. Meen nu ska vi inte vara sånna och vara så hårda mot oss själva, det kommer gå bra. Jag intalar mig det.

Flänsosten ja, stavas den med e eller ä ? Och huvudet känns som det efter 6 timmar framför datorn. Kanske fyra timmar aktivt arbetssökande dock. Hatar företag som vill att man fyller in skit på deras hemsidor sjuttioelvagånger. Satt i en timme aktivt med en ansökan. Inte. Värt. Lönen. Ifall jag nu skulle få jobbet.

Flä(e?)nsosten nr 2. Skulle det inte vara en grej för fear factor ? Dom äter ju ruttet roadkill, så varför inte smaska fläensost för ett par hundratusen ? Vem fan är det som hittar på alla äckliga grejer dom ska förtära förresten ? Jag skulle vara fenomenal på det jobbet! Ska pitcha den här kuk-avlagrings iden med lite tv-bolag här i Kanada. Återkommer om detta.

PG gillar fläens

Kommentera

