Vågar lite till

Här om dagen gjorde jag något modigt. Jag tog kontakt med någon jag träffade på fest i lördags och frågade om hen ville ta en fika. Sagt och gjort, igår fikade och promenerade vi runt i Toronto och helt plötsligt var klockan sex och så hade vi varit ute på fyra timmar.
Jag hade ta mig tusan det jätte trevlig och idag gör röven ont av allt promenerande.

Idag ska jag göra modig sak nummer två. Börja söka jobb. Efter att pizza smärtan har släppt det vill säga…Så här kan man se ut när man ska fika, eller alla andra dagar med för den delen…

Kommentera

