Att bajsa innåt

I lördags var det fest. Då blev det öl. Massa öl. I söndags var det bakis bio. I Kanada får en äta varmkorv på bion och sedan vi endast druckit bakis smoothie och ätit choklad under dagen så slog vi till på en fetingkörv med nachos och stor läsk. 1 liter light cola senare var katastrofen ett fatkum. Så då tänkte jag att måndag blir en vara snäll emot magen  dag.

Måndag började med smoothie, vegetarisk sushi till lunch och en till smoothie till mellis. Magen var åt helvete men på bättringsvägen tills Joe sätter in dödsstöten.
”Would you guys fancy some curry for Ryans last supper?”

Indisk mat är det ABSOLUT VÄRSTA jag kan äta. Men jag älskar det. Så jag tänkte att det kan inte bli värre än vad det redan är. Tänk så fel jag hade.

Vi kan ju säga att det inte blev mycket åka av i går kväll. Dock såg jag ut som om att det hade blivit lite oskyddat åka av. Gavidmagen deluxe. Idag har svullnaden gått ner men det känns som om jag har halsbränna mellan magsäcken och analen typ.

Idag blir en vara snäll emot magen dag. Aint no doubt about that.

Skulle aldrig palla indisk-mat-mage OCH vara gravid.
Avlider vid tanken.

2 thoughts on “Att bajsa innåt

Kommentera

